چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی جرائم خشن اختصاص می
دهیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی جرائم خشن اختصاص می
دهیم
به گزارش خبرنگار سایت احکام بعد از ظهر سه‌شنبه حمیدرضا کریمی در دیدار با سردار حاجیان و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: برخورد قاطعانه و بدون گذشت با جرائم همیشه در اولویت کاری دستگاه قضائی قرار داشته است.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نیت و هدفی جز ایجاد امنیتی پایدار برای مردم ندارد، گفت: انجام این کار از وظایف ما بوده و مردم نیز انتظار دارند این امنیت در سطحی مطلوب برقرار و فضای شهر و جامعه برای مجرمان ناامن باشد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه امروز با اهتمامی که هم در دستگاه قضائی و هم در نزد همکاران پرتلاش ما در مجموعه انتظامی وجود دارد خوشبختانه امنیت کرمانشاه در سطح قابل قبولی است و ان شالله بهتر نیز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با جرائم خشن و افرادی ناامن کننده فضای عمومی جامعه، شعب ویژه ای در محاکم کیفری اختصاص پیدا کرده و به جرم این افراد در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.
کریمی در ادامه از تلاش های پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و مقابله با مجرمان قدردانی کرد و گفت: بدون شک امروز پلیس را می توانیم پرچمدار امنیت بخشی در جامعه بدانیم.
کریمی در پایان ضمن اعلام حمایت قاطعانه دستگاه قضائی از اقدامات امنیت آفرین پلیس، گفت: امروز کرمانشاه به برکت حضور فرماندهی مدبر مانند سردار حاجیان امنیت خوبی دارد و ان شالله ارتقاء نیز خواهد یافت. امیدوارم از خبر چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی جرائم خشن اختصاص می
دهیم
راضی بوده باشید.

چند شعبه ویژه در کرمانشاه برای رسیدگی جرائم خشن اختصاص می
دهیم  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۰۴ ۰۲:۴۱:۰۵