پیگیری برای ساخت «هتل بیمارستان» در لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیگیری برای ساخت «هتل بیمارستان» در لرستان به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الله عباسیان پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال جاری مطالعات ساخت یک هتل بیمارستان در راستای توسعه گردشگری سلامت در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر تنها یک بیمارستان در سطح استان دارای مجوز در حوزه گردشگری سلامت است که در این راستا لازم است بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه حوزه سلامت همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، ادامه داد: همچنین شش بیمارستان دیگر نیز در حال خودارزیابی برای دریافت مجوز (IPD) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای فعالیت در حوزه گردشگری سلامت هستند.
عباسیان، اضافه کرد: باتوجه‌به اینکه توان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت لرستان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، لازم است زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل و پزشکی با همکاری بین‌بخشی دستگاه‌ها، فراهم شود تا شاهد توسعه این صنعت پردرآمد در استان باشیم. امیدوارم از خبر پیگیری برای ساخت «هتل بیمارستان» در لرستان راضی بوده باشید.

پیگیری برای ساخت «هتل بیمارستان» در لرستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۱۴ ۰۲:۳۹:۵۹