پیش بینی استمرار پایداری هوا و افزایش آلاینده ها در
ارومیه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیش بینی استمرار پایداری هوا و افزایش آلاینده ها در
ارومیه
به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل سیمایی دوشنبه شب در نشست کارگروه بررسی آلودگی هوای ارومیه، اظهار کرد: بر این اساس تصفیه و تغییر طبیعی هوا تا روز چهارشنبه پیش بینی نمی‌شود و وارونگی دما را خواهیم داشت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی هم در این نشست گفت: اتخاذ تصمیمات ویژه در صورت افزایش شاخص‌های آلایندگی و کاهش کیفیت هوای ارومیه در دستور کار است.
سعید شهند با بیان اینکه سنجش میزان آلاینده‌های هوای شهرستان ارومیه توسط ۲ ایستگاه سنجش در بلوار شهید مدرس و پل آذربایجان انجام می‌شود، ادامه داد: میانگین شاخص آلودگی هوای شهرستان ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بوده است که در آلوده‌ترین ساعت‌ها شاخص به ۱۱۸ رسیده است.
وی با بیان اینکه در صورت تغییرات آب و هوایی و خروج از حالت سکون و پایداری، شاخص‌ها کاهش می‌یابد، ادامه داد: در صورت افزایش شاخص‌های آلایندگی به ۱۵۰ تعطیلی مدارس و اعمال محدودیت‌ها برای بررسی در دستور کار قرار می‌گیرد.
شهند با بیان اینکه توجه به سلامت شهروندان حائز اهمیت است، گفت: رصد واحدهای آلاینده و کنترل خودروها از نظر معاینه فنی و صدور هشدار در زمینه جلوگیری فعالیت‌های بدنی دانش آموزان و بیماران خاص از مواردی است که اطلاعیه‌های لازم در این زمینه صادر شده است.
هم اکنون نیز بر اساس اعلام معاون محیط انسانی اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی این شرایط در ارومیه با شاخص ۱۱۶ ناسالم برای گروه‌های حساس است. امیدوارم از خبر پیش بینی استمرار پایداری هوا و افزایش آلاینده ها در
ارومیه
راضی بوده باشید.

پیش بینی استمرار پایداری هوا و افزایش آلاینده ها در
ارومیه  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۵ ۰۲:۴۲:۴۹