پلمب رستوران بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پلمب رستوران بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی به گزارش خبرنگار سایت احکام، جلال آفاقی شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از اماکن عمومی و رستوران‌های جاده‌ای اردبیل اظهار کرد: امشب شاهد پلمب یکی از رستوران‌های بین راهی اطراف اردبیل و بازداشت چند نفر به دلیل جرایم اخلاقی بودیم.
وی از تشدید نظارت بر اماکن عمومی به ویژه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها و ارتقای امنیت اخلاقی بازدیدهای مستمر و نامحسوس از رستوران‌های اردبیل با هدف بررسی وضعیت و سلامت عملکرد صورت می‌گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی و حقوق شهروندی در اماکن عمومی ضروری است، گفت: امنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه قضاست و در راستای تأمین این امنیت به هیچ مسامحه و کوتاهی نخواهیم کرد.
آفاقی از کلیه رستوران داران و مدیریت کافی شاپ‌ها به ویژه اماکن جاده‌ای خواست؛ نسبت به رعایت موازین شرعی و اخلاقی و رعایت هنجارهای اجتماعی حساسیت لازم را داشته باشند.
وی افزود: برخورد با صنوف متخلف در زمینه جرایم اخلاقی و عدم رعایت شئون اسلامی و حجاب با اولویت در دستور کار دادستانی قرار دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در جریان پلمب این رستوران مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی خارجی نیز کشف شده و اتهامات نفرات بازداشت شده تحت رسیدگی است. امیدوارم از خبر پلمب رستوران بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی راضی بوده باشید.

پلمب رستوران بین راهی در اردبیل به دلیل جرائم اخلاقی  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۰۴ ۰۲:۳۸:۱۲