پروژه های مختلف آب و راه در بخش شراء در حال اجراست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروژه های مختلف آب و راه در بخش شراء در حال اجراست به گزارش سوالات شرعی و احکام، مسلم مخفی در شورای اداری بخش شراء گفت: طی ۱۰ ماه گذشته فقط در حوزه راه در بخش شراء ۵۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: ۲۳ میلیارد تومان پروژه جدید نیز در حوزه راه‌های روستایی بخش شراء تعریف شده است.
مخفی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه قهاوند – مرادبلاغی تخصیص پیدا کرده گفت: در حوزه ورزش در بخش شرا پروژه‌هایی با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار داریم و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای استخر قهاوند اختصاص یافت.
فرماندار همدان تصریح کرد: در ۵ روستای بخش زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود و اعتباراتی برای تکمیل و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی با همراهی نمایندگان محترم مردم همدان در مجلس اختصاص پیداکرد.
وی خاطرنشان کرد: احداث پایگاه امداد جاده‌ای قهاوند با جدیت در حال پیگیری است و بزودی به نتیجه خواهد رسید.
فرماندار همدان با بیان اینکه در آبرسانی و حوزه آب و فاضلاب با ۲۰ میلیارد اعتبار طرح‌ها در حال پیشبرد است گفت: فاضلاب شهر قهاوند با ۴ میلیارد اعتبار در حال اجرا است.
مسلم مخفی گفت: سه مجتمع آبرسانی نیز در این بخش پیش بینی و در حال اجراست که مشکل آب تعدادی از روستاهای ما را حل خواهد کرد.
مخفی تاکید کرد: با تلاش استاندار محترم همدان تا کنون شاهد احیای ۱۰۰ واحد تولیدی بودیم و در تلاشیم واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی قهاوند فعال باشد.
وی خاطرنشان کرد: نگاه به بخش‌ها و روستاهای شهرستان عدالت محورانه است و طی ۱۰ ماه گذشته این هفتمین حضور رسمی ما در سطح بخش شراء است. امیدوارم از خبر پروژه های مختلف آب و راه در بخش شراء در حال اجراست راضی بوده باشید.

پروژه های مختلف آب و راه در بخش شراء در حال اجراست  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۳ ۰۲:۴۱:۰۱