پروژه‌های سینمایی باید در خوزستان انجام شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروژه‌های سینمایی باید در خوزستان انجام شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، مجید منادی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی فعالان حوزه سینمایی خوزستان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: هنرمندان خوزستان در همه ساحت‌های فرهنگ، هنر و رسانه همواره در رویدادهای ملی، بین المللی و حوادثی که پیش می‌آید با رویکرد میهنی و انقلابی پای کار بوده و هستند لذا باید قدردان آنها باشیم.
مدیرکل فرهنگ‌های ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در رویدادهایی مثل واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، شاهد بودیم همانطور که خون همه مردم به غلیان در آمده بود این مساله در هنرمندان خوزستان به طور ویژه وجود داشت.
وی افزود: همچنین در برخی رویدادها مثل سایت احکام سینمای ایران که در اهواز برگزار شد شاهد بودیم که مراسم با چه شکوه، نظم و حضور چشم گیری انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: با توجه به این همه موضوعی که در خوزستان وجود دارد مثل دفاع مقدس که حضرت آقا فرموده‌اند گنجینه‌ای است که در اختیار ما قرار دارد و یا سایر مؤلفه‌های ملی، میهنی، سرزمینی، اقلیمی، فرهنگی، بوم و اقوام مختلف استان و محبتی که مردم استان به عنوان دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی دارند امیدواریم بتوانیم کمک کنیم و مجموعه سینمایی یاری کند تا بتوانیم رویدادهای متناسب با شأن این مردم استان خوزستان، مهد و مبدا تمدن ایران شاهد باشیم.
منادی افزود: در کنار آن کارهای زیرساختی را به پیگیر هستیم که انجام بدهیم. امیدوارم از خبر پروژه‌های سینمایی باید در خوزستان انجام شود راضی بوده باشید.

پروژه‌های سینمایی باید در خوزستان انجام شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۹ ۰۲:۳۹:۰۲