پروانه معصومی بازیگری متعهد و انقلابی بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروانه معصومی بازیگری متعهد و انقلابی بود به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام علی خورشیدی شامگاه سه‌شنبه در آئین گرامیداشت مرحوم «پروانه معصومی» که در محل پردیس سینما آزادی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: هرچیزی که در مسیر خدا شکل بگیرد ماندگار خواهد بود و رمز ماندگاری زنده یاد پروانه معصومی نیت قرب الی‌الله است.
وی افزود: خوشبختانه در راستای برگزاری آئین گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند متعهد گروسی پروانه معصومی هماهنگی لازم صورت گرفت و خوشبختانه شاهد اجرای مراسم خوبی در شأن این هنرمند متعهد هستیم.
امام جمعه بیجار تاکید کرد: مرحوم پروانه معصومی همواره در مسیر ولایت و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشت و به عنوان یک هنرمند متعهد انقلابی و بانویی کارآفرین شناخته شده است.
وی مردم ایران اسلامی و دیار گروس را مردمانی متعهد را قدرشناس دانست و ابراز کرد: مرحوم معصومی همواره در خط امام شهدا و ولایت در حرکت بود و به طور حتم هرکسی که در این مسیر باشد در اذهان ماندگار خواهد بود.
آئین بزرگداشت هنرمند متعهد گروسی با حضور پرشور هنرمندان برگزار شد.«پروانه معصومی»، در بیش از نیم‌قرن فعالیت هنری، همواره بر مدار اخلاق گام برداشت و با وجود شهرت فوق‌العاده‌اش اما هیچ‌گاه حاشیه نیافرید و به اصول اخلاقی، التزامی ویژه داشت.
وی طی ۲۷ سال اخیر، در گیلان حضور پیدا کرد که این اتفاق بر پرکاری او تأثیر گذاشت. او در گیلان، در مقام کارآفرین ظاهر شد و ده‌ها نفر را شاغل کرد.
سایت احکامبانی، دوری از هیاهو، اخلاق‌مداری و پرهیز از اختلاف‌افکنی و حواشی، از جمله خصائل ممتاز معصومی محسوب می‌شد که اجازه نداد تا نام این بازیگر هیچ‌گاه در سایه قرار بگیرد. امیدوارم از خبر پروانه معصومی بازیگری متعهد و انقلابی بود راضی بوده باشید.

پروانه معصومی بازیگری متعهد و انقلابی بود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۷ ۰۲:۴۰:۴۴