پایان دوره سه روزه توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی
قزوین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پایان دوره سه روزه توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی
قزوین
حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: یکی از اولویت‌های جدی تبلیغات اسلامی قزوین توجه و اهمیت قائل شدن به آموش و توانمندسازی شبکه هیئت و تشکل‌های دینی است.
وی افزود: مطالبه مجموعه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از تبلیغات اسلامی برگزاری مباحث آموزشی و توانمند سازی بود و در جلسات متعددی این مطالبه جدی را مطرح کرده بودند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: ما با برنامه ریزی بسیار خوب سازمان تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی کشور دوره «ماه» را که دوره معرفت افزایی و توانمند سازی تشمل های دینی است به صورت استانی در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر از هفتم آذرماه تا نهم به مدت سه روز برنامه ریزی و اجرایی کردیم و به لطف خدا این دوره بعد از ظهر پنجشنبه به پایان رسید.
وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از برترین‌ها و نخگبان ححوزه هیئت در این دوره مشارکت کردند، تصریح کرد: این دوره‌ها در سه دسته مخاطب مدیران هیئت‌های مذهبی، مسئول بانوان هیئت و مسئول نوجوانان و رسانه هیئت حضورداشتند.
حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: ما در بحث شبکه هیئت و شبکه سازی هیئات مذهبی توانمندسازی این سه گروه و سه طیف را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: این دوره آموزشی مقدماتی که برگزار شد برنامه ریزی مشترکی بین استان و سازمان تشکل‌ها بود و بنا شد در پایان این دوره آموزشی از هر مجموعه ۶ نفر انتخاب و برای دوره تکمیلی به مشهد مقدس اعزام شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان یادآور شد: اگر بتوانیم مجموعه بانوان، رسانه و تربیتی را در مجموعه تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی برگزار کنیم گام بزرگی را در شبکه سازی انجام داده‌ایم. امیدوارم از خبر پایان دوره سه روزه توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی
قزوین
راضی بوده باشید.

پایان دوره سه روزه توانمندسازی تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی
قزوین  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۱ ۰۲:۴۱:۵۹