واژگونی خودرو سواری پراید در بلوار پیامبر اعظم(ص)
قزوین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر واژگونی خودرو سواری پراید در بلوار پیامبر اعظم(ص)
قزوین
به گزارش سوالات شرعی و احکام، آتش پاد قدیر موسی خانی رییس این سازمان گفت: طی تماس شهروندان درساعت ۱۵:۳۱ دقیقه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان خود از ایستگاه‌های ۵ پونک و۴ مینودر را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال حرکت در مسیر بلوار آیت الله باریک بین به سمت ورودی بلوار پیامبر اعظم ص بوده که به دلایل نامشخصی کنترل خود را از دست می‌دهد و پس از انحراف از مسیر، واژگون و متوقف می‌شود.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به محبوس و مصدوم شدن سرنشین این خودرو عنوان کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از رسیدن به محل نسبت به رهاسازی فرد محبوسی اقدام و با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، صحنه حادثه را ایمن‌سازی کردند.
موسی خانی یادآور شد: نیروهای عملیاتی در ادامه با استفاده از تجهیزات ویژه نجات نسبت به باز کردن درب خودرو اقدام کرده با احتیاط وی را از داخل خودرو خارج و برای اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.
رییس سازمان آتش‌نشانی قزوین خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند. امیدوارم از خبر واژگونی خودرو سواری پراید در بلوار پیامبر اعظم(ص)
قزوین
راضی بوده باشید.

واژگونی خودرو سواری پراید در بلوار پیامبر اعظم(ص)
قزوین  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۵ ۰۲:۴۲:۵۳