هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/بارشها تا شنبه تداوم
دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/بارشها تا شنبه تداوم
دارد
مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار سایت احکام افزود: با گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود و همراه با بارش‌های رگباری در مناطق مستعد، بارش تگرگ هم پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه این شرایط تا روز شنبه در استان تداوم دارد، اظهار کرد: این بارش‌ها در نیمه شمالی بیشتر خواهد بود و موجب کاهش دمای هوای بیشینه استان تا روز شنبه خواهد شد.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بر اساس نقشه‌های موجود و با توجه به حاکمیت الگوهای پایدار طی امروز پنجشنبه جوی آرام برای استان پیش‌بینی شده‌است.
به گفته صابری، در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تکاب با مثبت ۱۱ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهرستان بوکان با مثبت ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بود، دمای ارومیه نیز بین ۱۵ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: لازم است شهروندان موارد ایمنی را در هنگام بارش‌های رگباری که در برخی موارد منجر به جاری شدن سیلاب می‌شود را رعایت کنند. امیدوارم از خبر هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/بارشها تا شنبه تداوم
دارد
راضی بوده باشید.

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/بارشها تا شنبه تداوم
دارد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۵ ۰۲:۴۲:۰۶