همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام، سید جواد هاشمی سایت احکام افزود: شرکت مدیران ادارات، معاونان و کسانی که در امر انتخابات مسئولیت دارند در مجالس و همراهی با کاندیداها ممنوع و غیرقانونی است و با این موارد برخورد می‌شود.
وی با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات تصریح کرد: با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و مطلوب در حوزه‌های انتخابیه و در بسیاری از روستاهای واجد شرایط فراهم شده است.
هاشمی سایت احکام گفت: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می‌رود، لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.
هاشمی سایت احکام گفت: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هر گونه اقدام سوءگیری انتخاباتی برخورد می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، جلسات مختلف انتخاباتی با مردم، معتمدین و بزرگان ایلات و عشایر، دهیاران، ریش سفیدان، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. امیدوارم از خبر همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی
است
راضی بوده باشید.

همراهی مدیران دستگاه ها با کاندیداها در مجالس غیر قانونی
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۴ ۰۲:۴۵:۵۷