همایش رای اولی‌ها در شهرهای کردستان برگزار می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر همایش رای اولی‌ها در شهرهای کردستان برگزار می‌شود عزت‌الله طیبی‌راد، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و نماد مشارکت مردمی در امور سیاسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی بیان کرد: نقش آموزش و پرورش در عرصه انتخابات و ترغیب به مشارکت در آن پررنگ و ارزشمند است.
طیبی راد با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای برگزاری جشن تکلیف سیاسی است، گفت: همایش رأی اولی‌ها در ۱۶ منطقه آموزش و پرورش کردستان تا ۳۰ بهمن در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: جشن تکلیف سیاسی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهمی که در انتخابات ۱۱ اسفند به سن قانونی ۱۸ سال تمام می‌رسند، برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی استان اذعان کرد: تعداد رأی اولی‌های استان کردستان ۸ هزار نفر است و ۴ هزار و ۸۰۰ پسر و ۳ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر رأی اولی در مدارس استان کردستان مشغول به تحصیل هستند.
طیبی‌راد به برگزاری برنامه متمرکز سنندج با حضور ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در روزهای ۱۸ و ۲۴ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متمرکز سنندج با حضور مسؤولان ارشد استان همراه با پخش زنده صداوسیما صورت می‌گیرد. امیدوارم از خبر همایش رای اولی‌ها در شهرهای کردستان برگزار می‌شود راضی بوده باشید.

همایش رای اولی‌ها در شهرهای کردستان برگزار می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۵ ۰۲:۳۸:۰۰