هفته دولت فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات مردم است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هفته دولت فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات مردم است به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در حاشیه پاسخگویی برخط در سامانه سامد یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولین را ایجاد ارتباط دوسویه مردمی دانست و اظهار داشت: سامانه سامد می‌تواند در ایجاد رابطه بین دولت و مردم شرایط مناسبی را به وجود آورد.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان و پیگیری مشکلات آنها عنوان کرد و افزود: دولت مردمی به دنبال این است که شرایطی فراهم شود که مردم مشکلاتشان را طرح کنند و در کنار آن وظایف اداری و سازمانی در مأموریت‌های طرح شده دنبال شود.
بنابراین گزارش، پرداخت معوقات حقوق در شرکت آبفا، دانشگاه علوم پزشکی، حل مشکلات مناطق حاشیه‌ای شهرها که زیرساخت‌های لازم آنها به‌خوبی تقویت نشده‌اند همچون روستاهای ده‌محسن، چالانچولان، شهرستان رومشکان، دریافت وام‌های خوداشتغالی، مساعدت‌های مالی، تبدیل وضعیت‌ها، استخدام‌ها، طرح هادی روستا و طرح جامع شهری از جمله مواردی بود که در تماس مستقیم با استاندار لرستان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) عنوان شد. امیدوارم از خبر هفته دولت فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات مردم است راضی بوده باشید.

هفته دولت فرصت مناسبی برای پیگیری مشکلات مردم است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۳ ۰۲:۳۷:۴۷