نیاز به ۶۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از
مشهد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نیاز به ۶۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از
مشهد
به گزارش سوالات شرعی و احکام، داریوش امانی شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه‌های موجود، حدود ۶ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای انجام عملیات بازگشت زائران دهه پایانی صفر از مشهد مقدس مورد نیاز است.
وی بیان کرد: تأمین بخشی از اتوبوس‌ها و سرویس‌های حمل و نقلی از طریق پیش فروش بلیت توسط نرم افزارهای رایانه‌ای (اپلیکیشن) صورت گرفته که بر همین اساس روزانه به ۸۰۰ دستگاه اتوبوس نیازمندیم.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: روزانه به همین تعداد اتوبوس از طریق فروش فوق العاده بلیت از سایر بخش‌ها نیاز داریم که تأمین هم شده است و در نهایت با پیش بینی‌های صورت گرفته امسال امیدواریم مشکل خاصی برای بازگشت زائران با ناوگان حمل و نقل عمومی نداشته باشیم.
وی تصریح کرد: مسافران و زائران همانگونه که اقدام به تهیه بلیت رفت اتوبوس خود کرده‌اند باید بلیت برگشت خود را نیز از قبل تهیه کرده باشند تا برای بازگشت و تهیه بلیت کار خود را به ساعات پایانی آخر ماه صفر موکول نکنند، چراکه در روزهای پایانی ماه صفر تأمین ناوگان برای ما مشکلاتی را به همراه دارد.
وی با بیان اینکه سفر ۸۵ درصد زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس از طریق جاده بود، متذکر شد: در دهه پایانی ماه صفر امسال تاکنون با افزایش ۱۵ درصدی سفر زائران به وسیله ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای روبه‌رو بوده‌ایم. امیدوارم از خبر نیاز به ۶۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از
مشهد
راضی بوده باشید.

نیاز به ۶۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از
مشهد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۱۵ ۰۲:۴۹:۵۹