نگاه اخلاق مدارانه در رسانه جریان انقلاب باید موج
بزند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نگاه اخلاق مدارانه در رسانه جریان انقلاب باید موج
بزند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار رستمعلی رفیعی بعد از ظهر دوشنبه با حضور در دفتر سوالات شرعی و احکام استان قزوین اظهار کرد: سپاه مأموریت‌های زیادی دارد که برخی از آنها قابل پیش بینی و برخی از آنها خلق الساعه است.
وی افزود: ماموریت‌هایی همچون کرونا و برخی مأموریت‌های بسیج سازندگی از جنس ماموریت‌هایی است که قابل پیش بینی نبوده و بنا به نیاز وقت به سپاه سپرده شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ۵۳۸ روستا امروز جامعه هدف خدمت سپاه هستند، بیان کرد: ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان یکی از دیگر از اهداف خدمت سپاه است.
وی تصریح کرد: ساخت ۵ مجتمع آبرسانی و آبرسانی به بیش از ۲۳۰ روستای استان قزوین امروز در دستور کار سپاه است.
رفیعی اضافه کرد: امروز مردم از سپاه مطالبه ارائه خدمات مختلف دارند و ما از اینکه مورد اعتماد مردم هستیم خوشحال هستیم.
رسانه باید زبان صادق مردم باشد
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: رسانه باید زبان صادق مردم باشد تا مردم به آن اعتماد کنند و از سوی دیگر باید در انتقاد از مسئولین هوشمندانه و دغدغه مندانه عمل کند.
وی با بیان اینکه برخی اصحاب رسانه مشکل را وارونه و نا امید کننده بیان می‌کنند، اضافه کرد: رسانه پاک کننده خون در رگ‌های جامعه است و ناپاکی‌های جاری در خون جامعه را می‌گیرد تا خون طیب و طاهر در رگ‌های حیات جامعه جاری شود.
رفیعی ادامه داد: رسانه‌های جریان انقلاب با درک اولویت‌های جامعه باید به دنبال طرح و پیگیری مسائلی باشند که مشکلات مردم را حل می‌کند.
وی در پایان با بیان اینکه نگاه اخلاق مدارانه در رسانه‌های جریان انقلاب باید موج بزند، یادآور شد: نشان دادن خدمت مسئولان صادق به مردم امید و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهد. امیدوارم از خبر نگاه اخلاق مدارانه در رسانه جریان انقلاب باید موج
بزند
راضی بوده باشید.

نگاه اخلاق مدارانه در رسانه جریان انقلاب باید موج
بزند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۰۸ ۰۲:۳۹:۴۱