نمایشگاه کتاب لبنان تعطیل شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نمایشگاه کتاب لبنان تعطیل شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، در پی جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان و مردم فلسطین در بیمارستان المعمدانی، مسئولان هشتمین نمایشگاه کتاب لبنان اعلام کردند این نمایشگاه در واکنش به این جنایت، امروز چهارشنبه ۲۶ سایت احکام تعطیل بوده و برنامه‌های معمول خود را اجرا نمی‌کند.
بیانیه کمیته برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب لبنان در این باره به این ترتیب است:
بر اساس یادداشت شماره ۲۴/۲۰۲۳ مورخ ۱۷/‏۱۰/‏۲۰۲۳‬ صادر شده از نجیب میقاتی، نخست وزیر موقت، که در آن اعلام کرده «فردا، چهارشنبه ۲۲ سایت احکامماه، روز عزای ملی برای شهدا و قربانیان است. و حملات دشمن اسرائیلی که آخرین آنها کشتاری بود که غیرنظامیان بی دفاع را در بیمارستان باپتیست الاهلی غزه هدف قرار داد و ننگی در تاریخ بشریت به شمار می‌رفت. نمایشگاه بین المللی کتاب لبنان فردا چهارشنبه ۱۸/۱۰/۲۰۲۳ تعطیل است.
طبق اعلام مسئولان نمایشگاه لبنان و دیگر حامیان مردمی فلسطین در لبنان، شرکت کنندگان در هشتمین نمایشگاه بیروت امروز چهارشنبه ۲۶ سایت احکام به جای حضور در محل برگزاری نمایشگاه، در محله شیعه نشین ضاحیه تجمع کرده و علیه نسل کشی اسرائیل شعار خواهند داد.
برنامه‌های نمایشگاه کتاب لبنان تا پیش از ظهر امروز، روال معمول را داشتند تا آن که اوضاع غیرعادی حملات اسرائیل به غزه و جنایت جدید بیمارستان المعمدانی باعث شد برنامه‌های نمایشگاه لغو شده و به روزهای آتی موکول شوند. امیدوارم از خبر نمایشگاه کتاب لبنان تعطیل شد راضی بوده باشید.

نمایشگاه کتاب لبنان تعطیل شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۸ ۰۲:۳۹:۱۱