نقص داشتن در زمینه معرفی الگوی کامل برای جوانان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نقص داشتن در زمینه معرفی الگوی کامل برای جوانان به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خوزستان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: مواردی مثل الگوهای جدید خوب و کامل معرفی کردن برای بچه‌هایمان وجود دارد که کمی در این زمینه نقص داریم، به نظر بنده ما باید به عنوان ستاد استان روی این مسئله کار کنیم. اکنون فضای مجازی، فیلم‌ها، ماهواره و … الگوهای جوان‌های ما را می‌سازند لذا لازم است در این زمینه بسیار کار شود.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در استان ما یک سری سنت‌های پسندیده و یا ناپسند وجود دارد، تصریح کرد: ازدواج در خانواده، ازدواج در سن پایین، غیرت و شجاعت از موارد پسندیده هستند که از اول انقلاب تاکنون شاهد این سنت‌ها بوده‌ایم که باید در مورد آنها کار شود. سنت‌های غلط که در خوزستان وجود دارد نیز واگرایی ایجاد می‌کند که باید از جامعه ما رخت ببندند.
وی گفت: جوان‌های ما خود را با استان‌ها، شهرهای برخوردار و یا خارج از کشور مقایسه می‌کنند که این می‌تواند اثر روحی – روانی در جوان‌ها بگذارد.
استاندار خوزستان عنوان کرد: باید به موضوع زنجیره دیدن کارهای جوان‌ها مثل تحصیل، ورزش، مهارت آموزی، مشاوره دادن و مسکن آنها توجه کنیم که این می‌تواند مکمل باشد.
حسینی محراب ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم در جلسه شورای عالی جوانان با حضور رئیس جمهور، هر از چند گاهی استان‌ها را به صورت جداگانه دعوت کرده تا موارد خود را مطرح کنند، در واقع کف میدان را با شورای راهبردی اتصال دهید که بیشتر کمک شود. امیدوارم از خبر نقص داشتن در زمینه معرفی الگوی کامل برای جوانان راضی بوده باشید.

نقص داشتن در زمینه معرفی الگوی کامل برای جوانان  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۴ ۰۲:۳۹:۵۵