نقش آفرینی هنرمندان در حمایت از غزه برجسته تر شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نقش آفرینی هنرمندان در حمایت از غزه برجسته تر شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرزاد مخلص‌الائمه عصر پنجشنبه در همایش شعر ” باده عشق” در سالن همایش‌های تاریخی امام راحل با تسلیت به شهادت هموطنان کرمانی اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما این است که بر عزت جمهوری اسلامی بیفزاییم چرا که عزت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی به طور حتم توان ما را در حمایت از جریان مقاومت افزایش می‌دهد.
وی افزود: رویداد بزرگی با محوریت صهیونیسم یهودی در حال وقوع است و آنها تلاش می‌کنند چند مساله را به طور جدی رقم بزنند و خود را آماده جنگ آخر زمانی کرده‌اند و بر اساس باورهای باطل خود که منتظر ظهور حضرت مسیح هستند دست به اقداماتی می‌زنند.
استاندار مرکزی گفت: در آمریکا بیش از هشتاد میلیون نفر برای این گروه ثبت نام کرده‌اند و بر اساس آموزه‌های این تفکر، اکنون ایدئولوژی صهیونیسم شکل گرفته است.
مخلص الائمه بر آمادگی برای مقابله با این جریان تاکید کرد و گفت: ما آماده مقاوم و رویارویی نهایی هستیم و بر این باور هستیم که پیروزی نهایی از آن جبهه اهل حق است.
استاندار مرکزی ضمن آرزوی پیروزی برای رزمندگان جبهه مقاومت گفت: انتظار است نقش آفرینی هنرمندان در حمایت از غزه برجسته‌تر شود و این مهم مورد توجه ویژه مسؤولان امر قرار گیرد. امیدوارم از خبر نقش آفرینی هنرمندان در حمایت از غزه برجسته تر شود راضی بوده باشید.

نقش آفرینی هنرمندان در حمایت از غزه برجسته تر شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۵ ۰۲:۴۳:۱۹