نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده
می‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالکریم جمیری یکشنبه شب در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: یکی از قوانین مهم و تأثیرگذار که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار می‌گیرد و می‌تواند مؤثر باشد، برنامه هفتم توسعه است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: داشتن یک برنامه مدون، جامع و کامل به عنوان یک سند بالادستی می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی کمک کند تا با راهبرد مشخص، مسیر را به گونه‌ای تنظیم کند که از همه امکانات و نعمات به نحو شایسته استفاده بشود تا کشور عزیز ما در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد.
وی افزود: معتقدیم که اگر قرار باشد برنامه هفتم توسعه، برنامه جامعی باشد باید از نظرهای همه اندیشمندان و صاحبان نظر بهره‌مند شد.
عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به هدف برگزاری این نشست، بیان داشت: نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر با این هدف شکل گرفت که بتوان سهم استان بوشهر را در این برنامه به تناسب مزیت‌ها و نیازهایی که وجود دارد به نحو شایسته مورد توجه قرار داد.

جمیری ادامه داد: در حال حاضر برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و در آینده نزدیک کلیات در مجلس به رأی گذاشته می‌شود و در صورت موافقت مجلس برنامه به کمیسیون تلفیق برمی‌گردد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به برگزاری سه نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان داشت: پیشنهاداتی که طی این جلسات مطرح شد در بررسی کلیات برنامه و سپس در کمیسیون تلفیق قابل طرح است و این پیشنهادات در مجلس به میزانی اهمیت دارد که اگر به فراخوان شرایط از نگاه هیئت رئیسه مهم باشد در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: این وظیفه‌ای بود که فکر کردم به عنوان نماینده مردم دارم تا از فرصت ارائه پیشنهادات و نظرات جامعه علمی و نخبگانی استفاده کنم.
عبدالکریم جمیری در پایان تصریح کرد: این نشست‌ها اولین تجربه در این مسیر بود و امیدوارم که در آینده با برنامه‌ریزی، بتوانیم در سایر موارد از نظرات نخبگان بهره بگیریم.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه هفتم توسعه در سه موضوع «اقتصاد دریا محور»، «آموزش و خانواده» و «سلامت و بهداشت» به ترتیب در دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور اساتید، مدیران دستگاه‌های دولتی، نخبگان و صاحبنظران مورد بررسی قرار گرفت و بعد از جمع‌بندی نظرات در سامانه پیشنهادات مجلس ثبت می‌شود. امیدوارم از خبر نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده
می‌شود
راضی بوده باشید.

نظرات نخبگان استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه استفاده
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۰۷ ۰۲:۳۷:۵۳