نشست «نقش کلیدواژه شهادت سردار سلیمانی» در کردستان برگزار
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نشست «نقش کلیدواژه شهادت سردار سلیمانی» در کردستان برگزار
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان شامگاه شنبه، در نشستی با عنوان «نقش کلید واژه شهادت حاج قاسم»، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: خدا در سوره بقره می‌فرماید «به آنها که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نگویید، بلکه آنان زنده‌اند ولی شما نمی‌فهمید» و این به معنای اهمیت جایگاه شهادت نزد خداست.
حجت الاسلام عباسعلی فرهنگیان افزود: دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی قبل از شهادت می‌ترسد زیرا کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند بسیار اثرگذارتر هستند و دشمن نیز این را می‌داند.
مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان تصریح کرد: انقلابی بودن به جایگاه و پست اشخاص بستگی ندارد بلکه انقلابی بودن به معنای این است که در هر مقام و منزلتی که هستیم کم کاری نکنیم و در تمام امور با کیفیت عمل کنیم.
گفتنی است؛ این نشست به منظور گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان در مسجد پیامبراعظم (ص) دانشگاه کردستان با حضور کارکنان این دانشگاه برگزار شد. امیدوارم از خبر نشست «نقش کلیدواژه شهادت سردار سلیمانی» در کردستان برگزار
شد
راضی بوده باشید.

نشست «نقش کلیدواژه شهادت سردار سلیمانی» در کردستان برگزار
شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۷ ۰۲:۴۴:۰۱