ناکارآمدی مدیریت وقوانین دست و پاگیر علت اصلی مشکلات در
مرکزی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ناکارآمدی مدیریت وقوانین دست و پاگیر علت اصلی مشکلات در
مرکزی است
به گزارش سوالات شرعی و احکام، فرزاد مخلص الائمه امروز در نشست صمیمانه با دانشجویان دانشگاه آزاد اراک حاضر شد و ضمن شنیدن دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات نمایندگان دانشجویان، اعضای انجمن‌های اسلامی، تشکل‌های مختلف رشد و بالندگی کشور و باز شدن گره‌های کور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را در سایه بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم بدنه دانشگاه و دانشجویان محقق شدنی دانست.
مخلص الائمه بیان دغدغه‌های مختلف اجتماعی از سوی دانشجویان را در حل مسائل مختلف و گره‌های کهنه استان مؤثر دانست و افزود: در استان مرکزی مسائل زیست محیطی، مشکلات صنعتی برخی از صنایع مادر و طرح‌های نیمه تمام از سال‌های گذشته تا کنون گریبانگیر بوده که در تلاشیم تا با مساعدت جامعه نخبگان و مدیریت هوشمندانه و جهادی مدیران آن‌ها را نیز حل نمائیم.
وی ناکارآمدی مدیریت، قوانین اداری دست و پا گیر و فرآیندهای اجرایی نا متناسب را علت اصلی مشکلات در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا با مسئله یابی و تحقیقات علمی دانشجویان، آسیب‌های مختلف شناسایی و مواردی که دارای پشتوانه علمی و مطالبه گری دانشجویان هستند شناسایی و برای پیشنهاداتی که برش استانی دارند اقدام لازم انجام شود.
استاندار مرکزی از تشکیل یک هیئت اندیشه ورز برای شکل دهی به ساختار هویتی استان هم گفت و از تمامی دانشجویان صاحب نظر و اندیشمند خواست در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
مخلص الائمه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص وضعیت آلودگی هوای شهر اراک و سوخت مازوت از سوی نیروگاه حرارتی شازند هم گفت: همه تلاش‌ها را برای توقف سوخت مازوت به کار بسته‌ایم و به دنبال اجرای کامل طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک هم هستیم.
وی از راه اندازی بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در استان مرکزی هم خبر داد و اضافه کرد: تولید ۱۰ هزار مگاوات انرژی برق دستور کار اصلی دولت سیزدهم در مرحله اول است.
بهره گیری از ظرفیت نیروهای بومی، تلاش برای رفع مشکلات صنایع بزرگ استان نظیر آذر آب، شناسایی مشکلات و معضلات اجتماعی، مشکلات حاشیه نشینی استان و پیگیری سند جامع تحول از دیگر موضوعاتی بود که استاندار مرکزی پیرامون آن ارائه نظر کرد. امیدوارم از خبر ناکارآمدی مدیریت وقوانین دست و پاگیر علت اصلی مشکلات در
مرکزی است
راضی بوده باشید.

ناکارآمدی مدیریت وقوانین دست و پاگیر علت اصلی مشکلات در
مرکزی است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۸ ۰۲:۳۹:۰۰