مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ محمدحسین محمدوند اظهار کرد: طرح مشترک ساماندهی و نظارت بر مشاوران املاک توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری اداره مسکن و شهرسازی، سازمان صمت، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی به مدت دو روز در اهواز به اجرا در آمد.
وی افزود: در این راستا با راه‌اندازی گشت مشترک، ۱۵ واحد صنفی مشاور املاک غیرمجاز به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوطه، نداشتن پروانه کسب، تخلف‌های صنفی و توجه نکردن به اخطاریه‌های صادره سایت احکام و موم شدند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴ واحد صنفی مشاور املاک به دلیل تخلفات مختلف سایت احکام و موم شده‌اند.
سرهنگ محمدوند با اشاره به اینکه این طرح به شهرستان‌های تابع ابلاغ و در حال اجرا است، بیان کرد: هر واحد صنفی موظف به رعایت قوانین و مقررات مربوط به اصناف است و پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد. امیدوارم از خبر مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز راضی بوده باشید.

مهر و موم ۱۵ واحد مشاور املاک غیرمجاز در اهواز  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۲۲ ۰۲:۳۸:۲۸