مناطقی از خرم‌آباد نه امکانات شهر و نه آزادی عمل روستا را
دارند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مناطقی از خرم‌آباد نه امکانات شهر و نه آزادی عمل روستا را
دارند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در جلسه محرومیت‌زدایی بخش مرکزی خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مدیران استان باید خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند اظهار داشت: خرم‌آباد علاوه بر اینکه یکی از شهرستان‌های ۱۱ گانه استان است، مرکز استان است و بیش از یک‌سوم جمعیت استان را در برمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد ممکن است اندازه یک شهرستان در سطح استان با مشکلاتی روبرو باشند، عنوان کرد: لازم است زیرساخت‌های لازم در این مناطق تقویت و به آنها رسیدگی شود.
استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برخی مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد باید تعیین تکلیف شوند که جز شهر هستند یا روستا، عنوان کرد: مناطقی از شهر خرم‌آباد نه امکانات شهر را دارند و نه آزادی عمل روستا که لازم است در زمینه الحاق روستاهای در حریم شهر خرم‌آباد به محدوده شهر توجه جدی صورت پذیرد.
زیویار درباره لایروبی رودخانه شهر خرم‌آباد، گفت: قانون به‌صراحت در این مورد ابلاغ شده و کمیته‌ای در این باره تشکیل می‌شود و برای اعتبارات لازم نیز همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه مرکز استان بودن خرم‌آباد مسئولیت مدیران استان را سنگین‌تر می‌کند، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با جدیت بیشتری طرح‌های مربوط به حوزه محرومیت‌زدایی را اجرایی کنند.
استاندار لرستان با بیان اینکه طرح‌هایی همچون الحاق روستاها به شهر، طرح هادی، تعیین تکلیف ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیاز به ایده و همفکری دارند، عنوان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در لرستان وجود دارد که در سطح کشور نیز کم‌نظیر هستند که می‌توانند با کنار هم قرارگرفتن و همدلی مباحث اجرایی را حل‌وفصل کنند. امیدوارم از خبر مناطقی از خرم‌آباد نه امکانات شهر و نه آزادی عمل روستا را
دارند
راضی بوده باشید.

مناطقی از خرم‌آباد نه امکانات شهر و نه آزادی عمل روستا را
دارند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۳ ۰۲:۳۷:۵۹