معلمان باید از دانش روز برخوردار باشند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر معلمان باید از دانش روز برخوردار باشند به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسن زارعی عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش سروآباد ضمن تقدیر از خدمات اعضای شورا در پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، آموزش و پرورش را موتور محرکه پیشرفت در دنیا دانست و اظهار کرد: ترقی و توسعه و پیشرفت هر کشوری وابسته به آموزش و پرورش است.
وی افزود: آموزش و پرورش فعالیتی تخصصی است و نیروهای آن باید این دانش تخصصی را داشته باشند، چرا که کار آموزش و پرورش با ارگان‌ها و نهادهای دیگر تفاوت دارد و این تفاوت، توجه ویژه به آن را می‌طلبد.
فرماندار سروآباد در ادامه فلسفه تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش را جذب و جلب مشارکت‌های مردمی و همچنین ادارات دانست و افزود: هدف این جلسات باید منتج به تسهیل فرآیندهای آموزشی و پرورشی شود.
زارعی با بیان اینکه جهان امروز دچار تغییرات اساسی شده است، خاطر نشان کرد: یکی از معضلات موجود در مدارس ایجاد شکاف بین دانش‌آموز و معلم است که در آینده این شکاف از لحاظ تکنولوژی بیشتر خواهد شد و این مهم می‌طلبد که دانش معلمان به روز و آنلاین باشد تا این خلأ پر شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های فراگیر حوزه پرورشی فرهنگی در مدارس، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش دو بال برای پرواز هستند و این دو عنصر زمانی به اوج می‌رسند که با هم حرکت کنند.
فرماندار سروآباد افزود: اجرای این برنامه‌های فراگیر پرورشی باید نهایتاً بر تربیت دانش‌آموزان تأثیرگذار باشد.
وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در این شهرستان، ابراز امیدواری کرد که در راستای شکوفایی مطلوب تعلیم و تربیت، با صرف تمام توان مجموعه، اتفاقات مثبتی رقم خورده است. امیدوارم از خبر معلمان باید از دانش روز برخوردار باشند راضی بوده باشید.

معلمان باید از دانش روز برخوردار باشند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۷ ۰۲:۴۱:۴۱