معارض طرح های تولیدی شهرستان کهگیلویه پیگیری می شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر معارض طرح های تولیدی شهرستان کهگیلویه پیگیری می شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، سعید کریمی زاد عصر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه افزود: قبل از اینکه کار پتروشیمی بصورت رسمی شروع شود، در همه نقاط دارای معارض بازدید انجام شد.
وی تصریح کرد: در بحث طرح معارض نقطه «دوریزگان» هیچ گونه معارضی دیگر نداریم.
کریمی زاد خاطرنشان کرد: به اتفاق مجموعه پتروشیمی در شهرک اکبرآباد با معارضین صحبت و این مشکلات نیز رفع شد.
وی با اشاره به بحث معارض در منطقه «تراب» گفت: این موضوع یکی از معضلات اساسی است و منتظریم با کار کارشناسی رفع معضل کنیم.
دادستان کهگیلویه گفت: قسمتی از این معارض که در حریم رودخانه و بستر رودخانه بوده را باید آب منطقه‌ای بررسی و رفع مشکلات را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بیشترین وقت را برای حل معارض گذاشتیم، ابراز داشت: هرجایی که انتفاع عمومی باشد اجازه نخواهیم داد خواسته‌های غیر معقول بر ما احاطه شود.
کریمی زاد در خصوص موضوع مورد نظر و شکایات انجام شده از کارخانه آجر در شهر دهدشت خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات مسدود شدن حساب ها موارد مورد نیاز طرح و ارائه شد.
وی تاکید کرد: مطالبات ادارات بیت المال است و سرمایه گذار نیز باید در پرداخت بدهی‌ها و مطالبات ادارات نهایت همکاری و دقت را داشته باشد. امیدوارم از خبر معارض طرح های تولیدی شهرستان کهگیلویه پیگیری می شود راضی بوده باشید.

معارض طرح های تولیدی شهرستان کهگیلویه پیگیری می شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۷ ۰۲:۳۹:۱۲