مشکلات ۷ واحد تولیدی شهرستان خوی با ورود دستگاه قضا رفع
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مشکلات ۷ واحد تولیدی شهرستان خوی با ورود دستگاه قضا رفع
شد
به گزارش سوالات شرعی و احکام، ناصر عتباتی عصر سه شنبه در بیستمین جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان با محوریت رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در این شهرستان، افزود: امروز مشکل ۷ واحد تولیدی مستقر در شهرستان خوی در این جلسه مطرح می‌شود و امید است همه مدیران اجرایی، دستگاه‌های نظارتی و مدیران قضائی و بانکی به رفع مشکلات واحدهای تولیدی به نفع تولید و اشتغال استان اظهار نظر و نقطه نظرات راهگشا ارائه نمایند.
وی تاکید کرد: می‌بایست نیت خدمت به مردم باشد و همه به واحدهای تولیدی که سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و مایحتاج مردم را تهیه و آرامش روانی جامعه را تأمین می‌کنند کمک کنند.
حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه گفت: یکی از راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت از اشتغال و واحدهای تولیدی است تا با کمک به توسعه واحدهای تولیدی و رفع مشکل آن‌ها از ظرفیت قانونی کمیته حمایت قضائی در راستای گره گشایی از مشکلات استفاده شود.
وی ادامه داد: باید رویکرد مدیران مجموعه‌های اجرایی و بانکی در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از تولید و کمک به رشد تولید و مهار تورم باشد و همه کمک کنند تا به این مهم دست یافت.
در ادامه جلسه دستورات جلسه که شامل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح و با تشریح مشکلات از سوی مدیران عامل این واحدها، پس از ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی مدیران و مسئولان مربوطه مصوباتی در راستای رفع این مشکلات به تصویب رسید که با اجرایی شدن این مصوبات زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر فراهم خواهد شد. امیدوارم از خبر مشکلات ۷ واحد تولیدی شهرستان خوی با ورود دستگاه قضا رفع
شد
راضی بوده باشید.

مشکلات ۷ واحد تولیدی شهرستان خوی با ورود دستگاه قضا رفع
شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۷ ۰۲:۴۲:۴۹