مرکز «نفس» در شهرستان پلدختر افتتاح شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مرکز «نفس» در شهرستان پلدختر افتتاح شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، امروز پنج‌شنبه طی مراسمی، مرکز جلوگیری از سقط عمدی غیرقانونی جنین با عنوان «نفس» در شهرستان پلدختر افتتاح شد.
جوادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر در این مراسم با تشریح اهداف نظام سلامت از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، تبعات کاهش جمعیت جوان و لزوم تجهیز مراکز درمان ناباروری را بیان کرد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه از جمله عوامل تأثیرگذار بر کاهش نرخ رشد جمعیت افزایش آمار سقط‌جنین است، گفت: از سقط‌های عمدی غیرقانونی به‌عنوان قتل خاموش یاد می‌شود و از نظر وجدان بشری به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست و علاوه‌برآن که این کار از نظر دینی حرام بوده و خلاف قوانین و مصداق جرم است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر، ادامه داد: به همین مناسبت مرکز نیکوکاری «نفس» در راستای پیشگیری و مقابله با سقط عمدی غیرقانونی جنین و به‌صورت تفاهم‌نامه با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان راه‌اندازی و آماده فعالیت است.
حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه پلدختر نیز ضمن تقدیر و تشکر از کادر شبکه بهداشت و درمان، اظهار داشت: افتتاح مرکز نیکوکاری «نفس» از ضروریات شبکه بهداشت در راستای سلامت جامعه و ارائه خدمات به مردم و باهدف افزایش جمعیت و فرزندآوری است.
بنابراین گزارش، مرکز نیکوکاری «نفس» شهرستان پلدختر در مرکز جامع سلامت شهید بهشتی، واقع در خیابان امام (ره) بهداری قدیم راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به مراجعین است. امیدوارم از خبر مرکز «نفس» در شهرستان پلدختر افتتاح شد راضی بوده باشید.

مرکز «نفس» در شهرستان پلدختر افتتاح شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۹:۵۹