مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال به چرخه برگشت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال به چرخه برگشت به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی موحدی عصر شنبه در حاشیه بازدید از مرکز تربیت معلم برازجان اظهار داشت: تمام ظرفیت نظام تعلیم و تربیت در راستای ایجاد فضا، امکانات و بستر لازم برای آموزش و تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ساماندهی فضاهای تربیت معلم در استان بوشهر گفت: با حمایت‌های همه جانبه استاندار و با هماهنگی بین دستگاه‌ها مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال تعطیلی دوباره به چرخه تعلیم و تربیت بازگشت تا یکی دیگر از وعده‌های صادق دولت مردمی ایران قوی تحقق یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: با راه‌اندازی این مرکز در حال حاضر ۸۰ دانشجو معلم از امکانات آموزشی و رفاهی استفاده می‌کنند و امیدوار هستیم این آمار تا در نیم‌سال دوم حدود ۱۲۰ نفر برسد.
وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر توسعه و تجهیز مرکز تربیت معلم برازجان و رفع کمبودهای آن اظهار داشت: آموزش و پرورش با آن گستردگی و وسعت یک دستگاه بهره‌بردار است و برای انجام یک آموزش اثربخش نیاز است همه دستگاه‌های اجرایی مطابق دستور رئیس شورای آموزش و پرورش همه ظرفیت خود را در حمایت از آن به کار گیرند. امیدوارم از خبر مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال به چرخه برگشت راضی بوده باشید.

مرکز تربیت معلم برازجان پس از ۲۰ سال به چرخه برگشت  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۹ ۰۲:۴۱:۳۹