مرز هوایی دزفول تسهیلگر تجارت خوزستان است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مرز هوایی دزفول تسهیلگر تجارت خوزستان است به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در نشست شورای اداری خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان بر گردن همه ما دِین دارد و باید آن را ادا کنیم؛ بنابراین هرچه به حل مسایل این استان بپردازیم باز هم کم است؛ خوزستان مورد توجه خاص مقام معظم رهبری و رییس جمهور است به طوری که در ۲ سال گذشته، آیت الله رییسی هفت بار به خوزستان سفر کرده است.
وزیر کشور بیان کرد: دولت برای تکمیل طرح آبرسانی غدیر و اتمام پروژه فاضلاب اهواز اراده جدی دارد، در بخش کشاورزی و صنعت خوزستان نیز اقدام‌های خوبی صورت گرفته و می‌توان گفت نهضت توسعه استان با تلاش دولت ادامه دارد.
وی گفت: مرز هوایی شهرستان دزفول چندی پیش تصویب و ابلاغ شد که این مصوبه زمینه بسیار خوبی برای رونق حمل و نقل بین‌المللی در خوزستان است و به واسطه مشخص کردن این مرز، صادرات و تجارت خارجی در استان تسهیل می‌شود.
وزیر کشور بیان کرد: انتخابات مهم‌ترین مساله امسال کشور است؛ لذا از مدیران می‌خواهم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، بسترسازی لازم را انجام دهند؛ این انتخابات در حالی برگزار می‌شود که دشمن تلاش می‌کند تا ایران را بی‌ثبات جلوه دهد؛ البته تا این لحظه همه برنامه‌های بدخواه‌های ملت ایران بی ثمر مانده است.
وحیدی ادامه داد: دشمنان با القای ناکارآمدی مسئولان به دنبال کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات هستند، آنها در سناریوهای تبلیغی که طراحی کرده‌اند، قصد دارند افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را مخفی نگه داشته و ضعف‌ها را پررنگ نشان دهند؛ لذا یکی از کارهای ضروری که مدیرها و ائمه جمعه باید انجام دهند امیدآفرینی در جامعه است.
وی گفت: در دولت سیزدهم، پروژه‌های بسیاری آغاز شده یا به سرانجام رسیده است، البته رییس جمهور همواره در میدان کار و تلاش حضور دارد که نشان دهنده رخ دادن اتفاقات خوب در کشور است.
وزیر کشور اظهار کرد: برای تولید آبزیان، توسعه کشاورزی و دامپروری بستر بسیار خوبی در خوزستان وجود دارد که باید ظرفیت‌ها را در راستای رونق اقتصادی و تولیدی استان فعال‌تر کرد. همچنین ۲۹۰ هزار هکتار زراعت چوب در خوزستان انجام شده که برای تولید و ایجاد اشتغال اتفاق خوبی است.
وحیدی ادامه داد: پست صادرات غیر نفتی از خوزستان اهمیت دارد و مسئولان افزایش تجارت خارجی از مرزهای استان را مد نظر قرار دهند تا ارزآوری برای کشور ادامه داشته باشد.
وی گفت: مدیران و مسئولان باید با مردم ارتباط گسترده داشته و اشکال‌های کار را بپذیرند تا نسبت به رفع آنها اقدام صورت گیرد؛ امروز با دانشجوها در دانشگاه شهید چمران نشست داشتیم که می‌خواهم شفاف سازی و آگاهی بخشی به این قشر، مورد توجه مسئولان قرار گیرد. امیدوارم از خبر مرز هوایی دزفول تسهیلگر تجارت خوزستان است راضی بوده باشید.

مرز هوایی دزفول تسهیلگر تجارت خوزستان است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۶ ۰۲:۴۴:۳۶