مدیران مدارس بحث سرویس مدرسه‌ها را با جدیت ساماندهی
کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مدیران مدارس بحث سرویس مدرسه‌ها را با جدیت ساماندهی
کنند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید محمدرضا مدرسی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با اشاره به دریافت وجه ثبت‌نام توسط مدارس غیردولتی اظهار داشت: دریافت وجه از سوی مدارس غیر دولتی باید با در نظر گرفتن تمام ملاحظات اجتماعی، شرایط اقتصادی، اقتضائات مدیریتی و شرایط خانواده ها انجام شود و قیمت‌های منطقی در این زمینه تعریف شود.
وی تاکید کرد: نباید در طول سال تحصیلی به بهانه‌های مختلف مبالغ اضافه‌تر از والدین دریافت شود.
مدرسی عنوان کرد: مدیران مدارس به مسئله سرویس مدارس وارد شوند و این موضوع را حتی زمانی که دانش آموز در سرویس مدرسه حضور دارد، جزئی از کار و فعالیت مدارس بدانند تا این مهم ساماندهی بهتری به خود بگیرد.
فرماندار یزد در مورد امنیت امتحانات نیز گفت: تمامی دستگاه ها موظفند تا امکانات و ملزومات مورد نیاز برای برگزاری امتحانات را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.
مدرسی در مورد چالش‌های حوزه پرورشی دانش آموزان نیز گفت: دغدغه‌های منطقی در این زمینه وجود دارد که باید مسائل مهم در جلسات توسط دبیر جلسه پیگیری و مطرح شود.
وی یادآور شد: مسئله مهم دیگر، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که در پایان سال جاری برگزار می شود و یکی از بازوان توانمند فرمانداری‌ها در فرآیند برگزاری انتخابات، ظرفیت‌های مدیران مدارس و آموزش و پرورش است بنابراین از هم اکنون باید این آمادگی در بدنه آموزش و پرورش و مدارسی که شعب اخذ رای هستند، ایجاد شود. امیدوارم از خبر مدیران مدارس بحث سرویس مدرسه‌ها را با جدیت ساماندهی
کنند
راضی بوده باشید.

مدیران مدارس بحث سرویس مدرسه‌ها را با جدیت ساماندهی
کنند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۱:۱۴