مجموعه نفت به شهرستان گناوه نگاه ویژه داشته باشد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مجموعه نفت به شهرستان گناوه نگاه ویژه داشته باشد به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد تقی صفری عصر پنج شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: مجموعه نفت در شهرستان گناوه می‌تواند زمینه ساز خدمات زیادی باشد و این استان و شهرستان گناوه باید مورد توجه ویژه شرکت نفت قرار گیرد.
فرماندار گناوه با بیان اینکه مجموعه نفت در قبال مسئولیت‌های اجتماعی در چندین طرح اعلام آمادگی و اعتبار اختصاص داده، گفت: اگر چه این اقدام‌ها انجام شده اما این شهرستان که مردم و مسئولان آن در حفاظت و پاسداری از تأسیسات نفتی همیشه در کنار مجموعه نفت بوده و هستند، نیازمند توجه بیشتری در این زمینه است.
وی با بیان اینکه این شهرستان در زمینه ورزشی دارای جوانان مستعد و قهرمان ملی و بین المللی است گفت: این شهرستان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی دارای کمبودهایی است که مجموعه نفت می‌تواند در این زمینه به شهرستان کمک کند.
وی اضافه کرد: احداث یک مجتمع ورزشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی چند منظوره که هم مورد استفاده کارکنان مجموعه نفت قرار گیرد و هم برای سایر مردم مورد استفاده قرار گیرد بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.
وی گفت: جزیره خارگ یک جزیره مهم و استراتژیک است و این شهرستان با توجه به موقعیت و فاصله تا جزیره خارگ از لحاظ لجستیکی و پشتیبانی این جزیره نقش مهمی دارد که مجموعه پایانه‌های نفتی باید توجه ویژه ای از این لحاظ و استفاده از ظرفیت این بندر داشته باشد.
صفری یادآور شد: شهرستان گناوه در زمینه بهداشت و درمان نیز نیاز به کمک و پشتیبانی دارد و بیمارستان‌های شهرستان باید برای اتفاق‌های حاد تقویت شود.
وی افزود: بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه بیماران حوادث را از کل استان پذیرش می‌کند و در حوادث نقش بسیار مؤثر دارد لذا تجهیز این بیمارستان در مواقع حاد و ضروری بسیار کمک کننده به خصوص برای مجموعه نفت خواهد بود و نیازمند توجه بیشتر است. امیدوارم از خبر مجموعه نفت به شهرستان گناوه نگاه ویژه داشته باشد راضی بوده باشید.

مجموعه نفت به شهرستان گناوه نگاه ویژه داشته باشد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۷ ۰۲:۳۸:۴۱