مانور زلزله در ۴۸ مدرسه شهرستان دیر برگزار شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مانور زلزله در ۴۸ مدرسه شهرستان دیر برگزار شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالحسین جهانگیری عصر چهارشنبه در بیست و پنجمین مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان زینبیه شهر دیر، اظهار داشت: یکی از اهداف و رسالت‌های آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه یادگیری و آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: یکی از مهارت‌هایی که دانش آموزان باید آموزش ببینند و آن را به خانواده‌ها و جامعه انتقال دهند، مقابله با بلایای طبیعی از جمله زلزله است.
وی بیان کرد: با توجه به زلزله‌های سال‌های اخیر در شهرستان دیر به ویژه شهر دیر، نیاز است مانور زلزله و ایمنی با جدیت برگزار شود.
جهانگیری از برگزاری بیست و پنجمین مانور ایمنی و زلزله در سطح ۴۸ مدرسه شهرستان دیر خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با این آموزش‌های مهارتی بتوانیم جامعه تاب آور و مدرسه ایمن رقم بزنیم.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیر گفت: بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله امروز در مدارس شهرستان برگزار شد که از همکاری سایر دستگاه‌های امدادی و آموزش و پرورش تشکر می‌کنیم.
عباس ریزیان افزود: مانور ایمنی و زلزله برای تبدیل هر دانش آموز یک امدادگر است و با شعار هر خانواده یک امدادگر این آموزش‌ها را به خانواده‌های خود انتقال دهند.
وی یادآور شد: فراگیری آموزش‌های مرتبط با ایمنی و زلزله نقش بسزایی در کاهش خسارات بلایای طبیعی دارد. امیدوارم از خبر مانور زلزله در ۴۸ مدرسه شهرستان دیر برگزار شد راضی بوده باشید.

مانور زلزله در ۴۸ مدرسه شهرستان دیر برگزار شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۳۰ ۰۲:۴۰:۳۰