«مازندران» استان برگزیده فعالیت‌های قرآنی در کشور معرفی
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر «مازندران» استان برگزیده فعالیت‌های قرآنی در کشور معرفی
شد
به گزارش سوالات شرعی و احکام، دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان مازندران در فعالیت‌های قرآنی سال ۱۴۰۱ به عنوان استان برگزیده و رتبه اول کشور معرفی شد و در مراسمی از تلاش‌های حجت الاسلام اسماعیل رمضانی رئیس اداره دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مازندران تقدیر شد.
در متن لوحی که به امضای حجت الاسلام علی تقی زاده رئیس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، آمده است: حمد و سپاس بیکران خداوند سبحان را که از سر لطف حق بی مثال خود قرآن کریم را از لوح محفوظ بر قلب نورانی فخر عالم امکان حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نازل ساخته و مرکز همه عرفان‌ها و مبدا همه معرفت‌ها را بر روی اهل ایمان باز گشود و جمیع عائله بشری را از بامداد رسالت تا همیشه تاریخ بانیکوترین و برترین سخن به استوارترین و اطمینان بخش ترین راه سعادت دنیوی و اخروی رهنمون گشت.
از آنجا که در پرتو الطاف الهی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران در سال ۱۴۰۱ به عنوان استان برگزیده شناخته شده است با نهایت احترام تقدیر بی شائبه خود را از تلاش‌های خالصانه و مجدانه جنابعالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعلام نموده و این لوح تقدیر تقدیم حضورتان تقدیم می‌گردد. امیدوارم از خبر «مازندران» استان برگزیده فعالیت‌های قرآنی در کشور معرفی
شد
راضی بوده باشید.

«مازندران» استان برگزیده فعالیت‌های قرآنی در کشور معرفی
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۲۳ ۰۲:۴۵:۰۱