مؤسسات خیریه با کاربری‌های تخصصی در ماهشهر ایجاد
شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مؤسسات خیریه با کاربری‌های تخصصی در ماهشهر ایجاد
شوند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، فریدون بندری عصر امروز دوشنبه در نشست شورای وقف و امور خیریه شهرستان ماهشهر اظهار کرد: پیشرفت نظام، جامعه و افرادی که در آن زندگی می‌کنند در گروی احساس مسئولیت به امور خیریه در قالب انجام وقف و موارد مرتبط با آن است.
وی ادامه داد: احسان، نیکوکاری و وقف از جمله موضوعاتی است که در دین اسلام به آن بارها اشاره شده تا از این طریق به مشکلات مسلمانان توجه و رسیدگی لازم انجام شود.
فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه شهروندان در ملاقات‌های مردمی بیشترین مشکلات خود را در حوزه‌های درمانی و آموزشی عنوان می‌کنند، افزود: این موضوعات بخشی از نیاز افراد جامعه پیرامون را شامل می‌شود در صورتی که باید به سایر امورات و شئونات جامعه در ساختاری مشخص و شفاف رسیدگی کرد.
بندری ادامه داد: مؤسسات خیریه در چارچوبی مشخص و شفاف می‌توانند به صورت عادلانه و منطقی به این امور رسیدگی کنند.
وی عنوان کرد: به منظور در برگیری هرچه بهتر افراد کم‌برخوردار در شهرستان ماهشهر پیشنهاد می‌شود تا مؤسسات خیریه تخصصی در حوزه‌هایی مانند سلامت، آموزش، اشتغال، قرض‌الحسنه و خدمات ایجاد شوند.
فرماندار ماهشهر افزود: در برخی موارد گفته می‌شود که کمک‌های مالی صنایع ماهشهر برای ارائه خدمات به افراد کم‌برخوردار کفایت دارد اما چنین موضوعی اشتباه است و این ذهنیت باید اصلاح شود.
وی گفت: باید توجه داشت که فعالیت خیران اثرگذاری بیشتری را در این زمینه‌ها دارد و برکات بیشتری را برای جامعه در پی خواهد داشت. امیدوارم از خبر مؤسسات خیریه با کاربری‌های تخصصی در ماهشهر ایجاد
شوند
راضی بوده باشید.

مؤسسات خیریه با کاربری‌های تخصصی در ماهشهر ایجاد
شوند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۴ ۰۲:۴۰:۲۵