لوئیز کاسترو: پیروزی خوبی برابر پرسپولیس به دست
آوردیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر لوئیز کاسترو: پیروزی خوبی برابر پرسپولیس به دست
آوردیم
به گزارش خبرنگار سایت احکام، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین هفته از فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم النصر عربستان بود و در پایان ۲ بر صفر شکست خورد.
کاسترو پس از این دیدار گفت: ما برد خوب مقابل یکی از تیم های خوب داشتیم. حالا دیگر برای بازی بعدی آماده می شویم.
سرمربی النصر در خصوص اینکه پرسپولیس مثل همیشه حریف سرسختی نبود تصریح کرد: من اینجا حضور ندارم که پرپسولیس را تحلیل کنم. من اینجا هستم تیم خودمان را آنالیز کنیم.
لوئیز کاسترو ادامه داد: در خطوط دفاعی اثرات خوبی گذاشتیم. وقتی هم گل زدیم توانستم بازی را کنترل کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است. ما توانستیم بازی را به عرض ببریم و از تمام فضای زمین استفاده کنیم. امروز تیم من خیلی خوب بود و توانستیم بازی را ببریم.
او ادامه واد: با وجود اینکه هواداران نبودند توانستیم اثرگذاری لازم را داشته باشیم. ما دنبال صدرنشینی در گروه هستیم و این اولین بازی ما بود.
همچنین محمد قاسم زننده دومین گل النصر به پرسپولیس بعد از این بازی گفت: به لطف خدا توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. کیفیت چمن ورزشگاه خوب نبود و اصلا کیفیت خوبی نداشت اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و ببریم. امیدوارم از خبر لوئیز کاسترو: پیروزی خوبی برابر پرسپولیس به دست
آوردیم
راضی بوده باشید.

لوئیز کاسترو: پیروزی خوبی برابر پرسپولیس به دست
آوردیم  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۲۰ ۰۲:۴۰:۲۳