لزوم تعامل مسوولان باشماق با کشور عراق برای افزایش
مبادلات

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر لزوم تعامل مسوولان باشماق با کشور عراق برای افزایش
مبادلات
به گزارش خبرنگار سایت احکام، هادی روشن عصر دوشنبه در بازدید از مرز باشماق مریوان و حضور در جلسه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی استان که در راستای بررسی مبادلات مرزی و عملکرد عوامل مستقر در پایانه باشماق برگزار شد، آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه را بررسی کرد و در جریان نحوه فعالیت خودروهای ترانزیت و همچنین مشکلات آنان قرار گرفت.
وی در این بازدید با توجه به انجام مقدمات اجرای فاز دوم طرح ساماندهی باشماق بر ضرورت تسریع در اجرای طرح و تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

روشن بر لزوم تعامل و همکاری با کشور همسایه تاکید کرد و گفت: مدیران پایانه باشماق برابر مقررات و قوانین، نهایت همکاری و تعامل را با مسؤولان پایانه کشور عراق داشته باشند تا ضمن برقراری امنیت پایدار در مرز، افزایش میزان مبادلات، رفاه حال زائرین اربعین و همچنین زیرساخت‌های لازم برای ایجاد نظم و انضباط در مبادلات مرزی فراهم شود.
روشن به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان اضافه کرد: در همین راستا جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از محل تردد زائرین انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستورکار مسؤولان استان است. امیدوارم از خبر لزوم تعامل مسوولان باشماق با کشور عراق برای افزایش
مبادلات
راضی بوده باشید.

لزوم تعامل مسوولان باشماق با کشور عراق برای افزایش
مبادلات  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۵-۱۴ ۰۲:۴۲:۵۶