لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه
دشمنان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه
دشمنان
به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز دوشنبه در همایش جهاد تبیین ویژه ائمه اهل سنت با تاکید بر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه دشمنان اظهار کرد: هر اندازه بتوان ارتباط معنوی با پروردگار را بیشتر کرد، بهتر می‌توان وظیفه و رسالت خود در آگاهی بخشی جامعه ادا کرد.
وی گفت: دشمنان این انقلاب هر لحظه به دنبال واردکردن مصیبت و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دشمنی آنها پایان ندارد.
حجت الاسلام قریشی، افزود: تاریخ ۴۴ ساله بعد از انقلاب اسلامی نشان داده، همواره دشمنان به نحوی خواهان ضربه به این نظام بوده‌اند.
وی ادامه داد: البته در این مدت ملت ما با توسل به دین خود زیر سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند بر همه آنها با موفقیت و سربلندی غلبه کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‎غربی اضافه کرد: در جریان فتنه‌های اخیر مشخص شد که چه کسانی دین ما را به سخره گرفته و علیه امنیت و ثبات جامعه با چه روش‌هایی گام برداشته‌اند.
فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش بیان کرد: روحانیون و ماموستایان افراد تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن هستند.
حسن عباسی با بیان اینکه دشمنان از عزت و اقتدار نظام در هراس هستند، افزود: ما باید دشمنان خود را بشناسیم و راه مقابله با آنها را پیدا کنیم.
وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردهای نظام گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی مسؤولان و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند.
وی با بیان اینکه در سایه نظام این شهرستان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، اضافه کرد: خدمات نظام در دورترین نقاط روستایی نیز مشاهده می‌شود.
فرماندار مهاباد از به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اهل سنت اشاره کرد و ادامه داد: توجه به اهل تسنن و نخبگان کُرد جز تأکیدات مقام معظم رهبری است که همواره در جلسات مختلف به آن اشاره کرده‌اند.
در این همایش بیس از ۵۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعت و ماموستایان اهل سنت آذربایجان غربی حضور داشتند. امیدوارم از خبر لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه
دشمنان
راضی بوده باشید.

لزوم ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه اسلامی در مقابل توطئه
دشمنان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۰۵ ۰۲:۳۹:۳۴