قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد بحران در ایلام پذیرفتنی
نیست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد بحران در ایلام پذیرفتنی
نیست
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدسبحان حسنی شامگاه دوشنبه در نشست ستاد بحران استان با تاکید بر آمادگی همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان، گفت: کارهای خوبی در راستای لایروبی، پاک‌سازی مسیل‌ها انجام شده، اما این اقدامات کافی نیست و باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند تا شاهد کم‌ترین خسارت به زیرساخت‌ها و مردم در مواقع بارش‌های سیل‌آسا و بحران باشیم.
وی در ادامه افزود: تمامی ماشین‌آلات در مواقع بحران به نحوه احسن باید مورد استفاده قرار گیرند و هماهنگی و انسجام خاصی باید بین دستگاه‌های اجرایی باشد.
حسنی با اشاره به بارش سیل‌آسا امروز، بر لزوم اهتمام همه مدیران در مواقع بحران تاکید کرد و یادآور شد: نقاط حادثه‌خیزی در شهر ایلام وجود دارد و در زمان بارش شدید باران، برخی از مناطق شهر پاسخ‌گوی حجم بارش زیاد نیست.
معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: قبل از وقوع هر بحران باید نقاط ضعف پوشش داده و برطرف و مکان‌های پرخطر و مسیل‌ها، پاک‌سازی و لایروبی شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان این‌که هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد بحران در زمان بارش‌های سیل‌آسا ضرورت دارد، گفت: در مواقع بحران قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد پذیرفتنی نیست.
وی اضافه کرد: برای این‌که در مواقع بحران کمترین خسارت به زیرساخت‌ها وارد شود، باید تعداد عوامل انسانی، مکان استقرار نیروها، تعداد دستگاه‌ها، ادوات و ماشین‌آلات مشخص شود.
وی اظهار داشت: مطابق پیش‌بینی‌ها امروز شاهد اوج بارش‌ها در استان ایلام بودیم که با اقدامات پیشگیرانه که از قبل انجام شده بود، کم‌ترین مشکل ایجاد شد.
وی گفت: مطابق گزارش مسئولان و فرمانداران، هم‌اکنون وضعیت در شهرهای استان عادی است و مشکلی در سطح استان وجود ندارد. امیدوارم از خبر قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد بحران در ایلام پذیرفتنی
نیست
راضی بوده باشید.

قصور و کم‌کاری از مدیران عضو ستاد بحران در ایلام پذیرفتنی
نیست  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۱ ۰۲:۴۰:۴۹