فعالیت ۵۴۰ دامپزشک در استان یزد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فعالیت ۵۴۰ دامپزشک در استان یزد به گزارش خبرنگار سایت احکام، کاظم نجفی روز چهارشنبه در نشست خبری مدیرکل دامپزشکی استان یزد به مناسبت روز دامپزشک با اشاره به فعالیت کلینیک‌های دامپزشکی در سطح استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر ۳۱ کلینیک دامپزشکی در سطح استان فعال هستند.
وی یادآور شد: در شهرستان یزد ۱۳ کلینیک، در ابرکوه دو، در اردکان ۶، در سایت احکامیز دو، در میبد دو و در شهرستان‌های بافق، بهاباد، تفت و خاتم هر کدام یک کلینیک دامپزشکی مشغول به فعالیت هستند.
نجفی با اشاره به اینکه شهرستان اشکذر هم به لحاظ دامپروری هم از نظر پرورش اسب از شهرستان‌های مهم استان یزد به شمار می رود، عنوان کرد: هنوز در این شهرستان کلینیک و مراکز مایه کوبی فعال نیست.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان یزد ۱۴ مرکز مایه کوبی مستقل به سازمان دامپزشکی یا مستقل از این سازمان فعالیت می کنند، اظهار داشت: سه مورد از این مراکز در مرکز استان، دو مورد در سایت احکامیز و بقیه در هر شهرستان به جز اشکذر و مروست، یک مرکز مایه کوبی فعال است.
نجفی همچنین از فعالیت ۴۶ داروخانه در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه ۱۹ داروخانه دامپزشکی در مرکز استان فعال هستند، افزودو: پت شاپ‌ها مجوزی از سازمان دامپزشکی ندارد و به طور مستقل مشغول فعالیت هستند. امیدوارم از خبر فعالیت ۵۴۰ دامپزشک در استان یزد راضی بوده باشید.

فعالیت ۵۴۰ دامپزشک در استان یزد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۰۶ ۰۲:۴۰:۱۰