فعالیت ۱۳۰ نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فعالیت ۱۳۰ نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام روح الله حریزاوی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات شهرستان سایت احکامان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با موکب داران شهرستان سایت احکامان برگزار شد، با توجه به طرح‌های ترافیکی که امسال در نظر گرفته شده، این نگرانی وجود داشت که زائران در ورودی شهر سایت احکامان خودروهای خود را در پارکینگ اربعین مستقر کنند و به وسیله اتوبوس‌های موجود در شهرستان که به صورت مداوم در حال انتقال زائران به پایانه مرزی هستند در شهر سایت احکامان استقرار نیابند.
وی ادامه داد: بنابراین ما شاهد نگرانی موکب داران در مورد کم رنگ شدن پدیده بیت الحسین بودیم، خوشبختانه امسال شاهد احیای سنت حسنه بیت الحسین (ع) هستیم و سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری امام جمعه شهرستان سایت احکامان، بیت الحسین های این شهرستان شناسایی و ساماندهی خواهند شد.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حسینه کودک، موکب نوجوانان، حسینیه گفتمان‌های اجتماعی و خانواده از جمله ابداعاتی است که امسال شاهد آن خواهیم بود.
وی گفت: طرح خادمان فرهنگی، روایتگری زیبایی‌های اربعین، به تثبیتِ یافته‌ها کمک می‌کند و سازمان تبلیغات اسلامی خوشبختانه ۱۳۰ نفر از کنشگران فرهنگی را برای کنشگری فرهنگی طی یک دوره آموزشی تربیت کرده و این کنشگران در ایام اربعین اقدام به فعالیت رسانه‌ای خواهند کرد. امیدوارم از خبر فعالیت ۱۳۰ نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین راضی بوده باشید.

فعالیت ۱۳۰ نفر از کنشگران فرهنگی برای اربعین  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۰ ۰۲:۳۸:۰۳