فریاد مظلومیت غزه را باید به گوش جهانیان رساند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر فریاد مظلومیت غزه را باید به گوش جهانیان رساند به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: امروز باید هر کسی به نحوی تلاش کند تا فریاد مظلومیت غزه را به گوش جهانیان برساند و از آنها دفاع کند.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج قرار گرفته‌ایم، ادامه داد: این ایام به معنای واقعی کلمه فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلوم فلسطین و غزه به گوش جهانیان رسانده شود تا در راستای حمایت از زنان بی‌دفاع و کودکان بی‌پناه گامی برداشته شود.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز تأسف بابت سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: با وجود همه سکوت‌ها و بی‌تفاوتی‌ها حماسه‌آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمین‌شان را شاهد هستیم.
حجت‌الاسلام فیاضی با خطاب قرار دادن رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی بر لزوم انعکاس رخدادها و جنایت‌های فلسطین اشغالی تاکید کرد و بیان داشت: در برهه کنونی افشاگری جنایات استکبار جهانی بهترین عرصه برای جهاد تبیین است پس نباید از آن غفلت ورزید. امیدوارم از خبر فریاد مظلومیت غزه را باید به گوش جهانیان رساند راضی بوده باشید.

فریاد مظلومیت غزه را باید به گوش جهانیان رساند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۴ ۰۲:۴۵:۴۵