ظرفیت گروه‌های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ظرفیت گروه‌های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد لطفی سه‌شنبه‌شب در نشست با گروه جهادی شهدای شورکی اظهار داشت: گروه‌های جهادی باید از همه افرادی که ظرفیت کمک دارند و حضور مردم بتوانند زمینه خدمات کامل‌تری به همه افراد نیازمند ارائه کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از شهرستان روستایی است می‌شود از ظرفیت روستاها و دهیاران استفاده و کارهای عمیق و کامل‌تری انجام داد.
فرماندار تنگستان تصریح کرد: نیاز است گروه‌های جهادی مطالعات لازم برای انجام کارهایی که می‌خواهند در طول سال انجام دهند داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دستگاه‌های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امام از خدمات گروه‌های جهادی خیلی نیاز دارند با تدوین یک برنامه کاری پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.
لطفی یاد آور شد: با استفاده از گروه‌های جهادی می‌تواند خیلی از کارهای مردم در حوزه مدارس، روستاهای فاقد دهیاری که در شهرستان ۲۴ روستا است انجام شود.
فرماندار تنگستان تاکید کرد: بخشدار مرکزی شهرستان به عنوان بخشدار و نماینده فرماندار شهرستان در پشتیبانی از گروه‌های جهادی طرح و برنامه داشته باشند و بر اساس برنامه‌هایی که اعلام می‌شود چه لجستیکی یا وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب نیروهای جهادی و ماشین که برای تخریب و خاک برداری نیاز است همکاری لازم داشته باشند.
وی ادامه داد: نیاز است در راستای تقویت گروه جهادی شهدای شورکی اقدامات لازم صورت گیرد زمینه حضور رشد دیگر گروه‌های جهادی در شهرستان خواهد شد.
لطفی یاد آور شد: هر جا گروه‌های جهادی هستند در همه حوزه‌ها متفاوت که مردم نیاز داشته باشند چه زمینه‌های فرهنگی، همدلی و مساوات و همبستگی می‌توانند به عنوان منشأ خدمت بیشتر به مردم باشند امیدوارم از خبر ظرفیت گروه‌های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده
شود
راضی بوده باشید.

ظرفیت گروه‌های جهادی برای توسعه روستاهای تنگستان استفاده
شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۵ ۰۲:۳۹:۵۳