ظرفیت‌ رسانه‌ برای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ظرفیت‌ رسانه‌ برای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته
شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد صائبی عصر پنج شنبه در چهارمین جلسه کمیته و کارگروه اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تشکر از همفکری و همکاری اعضای کمیته و کارگروه بر ضرورت اقداماتی در راستای زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات با ارائه موضوعات امیدآفرین، خدمات صادقانه برای حل مشکلات مردم و پرهیز از هرگونه کار کلیشه و غیر محتوایی تاکید کرد.
وی افزود: مشارکت و حضور رأی اولی‌ها در برنامه‌های گفتگو آزاد با حضور اساتید مجرب از دیگر برنامه‌های پیشنهادی است که برگزاری اجتماع رأی اولی‌ها در بهارستان از نمونه‌های موفق در این زمینه است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران در ادامه از پخش پنج برنامه با محوریت انتخابات در شبکه نسیم خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌ها و همفکری‌های صورت گرفته با اعضا یک برنامه‌ای نیز تخت عنوان «من می‌خواهم نماینده مدرسه بشوم» در حال پخش است.
صائبی به تهیه و تدوین ۱۰ برنامه موشن گرافیک نیز اشاره و عنوان کرد: این موشن گرافیک‌ها برای شبکه پنج با محوریت انتخابات در حال ساخت می‌باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران بر ضرورت هدفمند کردن تبلیغات، استفاده از ظرفیت‌های مختلف هنری و رسانه‌ای برای انتقال پیام به مخاطب برای جذابیت موضوع تاکید و بیان کرد: هماهنگی با شبکه‌های مختلف رسانه‌ای برای انتقال اخبار و رویدادها نیز ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: هر کدام از شهرستان‌های استان در صورت داشتن برنامه‌های مفید و قابل بهره برداری با هماهنگی کمیته اطلاع رسانی می‌توانند اقدامات رسانه‌ای قابل توجهی انجام داده و با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو تا انتخابات ظرفیت‌های اطلاع رسانی مناسب را شناسایی و برنامه ریزی های لازم را داشته باشند. امیدوارم از خبر ظرفیت‌ رسانه‌ برای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته
شود
راضی بوده باشید.

ظرفیت‌ رسانه‌ برای حضور پرشور مردم در انتخابات به کار گرفته
شود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۵ ۰۲:۳۹:۴۵