ظرفیت اشتغال فارغ‌التحصیلان در مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود
دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ظرفیت اشتغال فارغ‌التحصیلان در مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود
دارد
عبدالله دارایی در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امروز با همراهی جناب عبداللهی استاندار البرز از مجموعه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بازدید کردیم.
وی بیان کرد: این برنامه با رویکرد اشتغال فارغ‌التحصیلان و تقویت مجموعه دانش بنیان در حوزه اطلاعات و ارتباطات صورت گرفت، تعدادی از مجموعه‌های فعال در بخش‌های دانش بنیان، اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی افتتاح شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: حسب گزارش مرکز آمار ایران حدود ۲۶ درصد از فارغ التحصیلان در کشور فاقد اشتغال بوده و با وجود روند کاهشی سالیانه گذشته باید برای اشتغال فارغ التحصیلان در بخش‌های خدمات، کشاورزی و صنعت با رویکردهای فناورانه و علمی ریزی‌های لازم صورت گیرد.
وی ادامه داد: به همین دلیل است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشوق‌های حمایتی هم در بخش‌های پرداخت حق بیمه سهم کارفرما از سوی دولت و همچنین ارائه تسهیلات راه‌اندازی کسب و کارهای ویژه فارغ التحصیلان ارائه کرده است
دارایی افزود: در این راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز آمادگی دارد تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیز خدمات خود را ارائه کند.
وی متذکر شد: با توجه به مشوق‌های مالی و مالیاتی در بخش تعاون، فرصت‌های ارزشمند و قابل توجهی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم می‌کند تا با استفاده از فرصت تعاونی‌ها هم در بخش‌های تولیدی توزیعی و خدماتی ضمن بهره‌بندی از تسهیلات ارزان قیمت از معافیت‌های مالیاتی نیز استفاده کنند. امیدوارم از خبر ظرفیت اشتغال فارغ‌التحصیلان در مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود
دارد
راضی بوده باشید.

ظرفیت اشتغال فارغ‌التحصیلان در مجموعه‌های دانش‌بنیان وجود
دارد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۰۹ ۰۲:۳۹:۱۹