طرح «عملیات مسجد به مسجد» در شهرستان گناوه اجرا شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر طرح «عملیات مسجد به مسجد» در شهرستان گناوه اجرا شد حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: با حضور راهیاران منطقه جنوب کشور و استان بوشهر عملیات طرح مسجد به مسجد با موضوع شناخت ظرفیت‌ها و بررسی مشکلات محله و احیای مسجد با محوریت امام جماعت در شهرستان گناوه اجرا شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: در این طرح کشوری، راهیاران منطقه علاوه بر دیدار با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان، با حضور در مساجد با امام محله و هیأت امنای مسجد به بحث و گفتگو می‌پردازند.
وی گفت: این طرح که به عنوان «طرح عملیاتی مسجد به مسجد» نامگذاری شده است دارای آثار و برکات فراوان از جمله توجه به نقش پر رنگ امام محله در رفع آسیب‌ها و شناخت مشکلات فردی مردم هر محله است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: امام محله به عنوان پیشران در خط مقدم، آسیب‌های روحی و روانی را می‌شناسد و جهت تزریق معنویت و ایمان مردم گامی مؤثر بر می‌دارد و می‌تواند به عنوان یک طبیب، درمانگر آلام مردم و رفع موانع و آسیب‌ها در محله باشد. امیدوارم از خبر طرح «عملیات مسجد به مسجد» در شهرستان گناوه اجرا شد راضی بوده باشید.

طرح «عملیات مسجد به مسجد» در شهرستان گناوه اجرا شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۶ ۰۲:۳۸:۰۵