طرح تشدید بازرسی ویژه شب یلدا در گناوه اجرایی شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر طرح تشدید بازرسی ویژه شب یلدا در گناوه اجرایی شد به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالمهدی شاهین زاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بازرسی‌ها به مناسبت شب یلدا، اظهار داشت: هر ساله در آستانه شب یلدا و در پی افزایش تقاضای عمومی جهت خرید شیرینی، میوه، آجیل و خشکبار و گل، طرح تشدید بازرسی و نظارت به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه افزود: طرح تشدید نظارت و بازرسی از ۲۷ آذر ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.
شاهین زاده در ادامه اظهار داشت: در این طرح علاوه بر استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه در قالب گشت‌های مشترک از بازرسان سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، استفاده شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گناوه یادآور شد: این طرح با هدف کنترل و نظارت بر بازار و جلوگیری از گران‌فروشی یا سو استفاده متخلفان و صیانت از حقوق مصرف کنندگان اجرا می‌شود.
وی گفت: در این طرح بر اساس هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی، بر رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایات احتمالی مصرف کنندگان تاکید شده است. امیدوارم از خبر طرح تشدید بازرسی ویژه شب یلدا در گناوه اجرایی شد راضی بوده باشید.

طرح تشدید بازرسی ویژه شب یلدا در گناوه اجرایی شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۱ ۰۲:۳۹:۳۵