ضرورت شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در
دانشگاه‌ها

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ضرورت شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در
دانشگاه‌ها
به گزارش سوالات شرعی و احکام، احمد صمدی روز پنج شنبه در مراسم افتتاحیه طرح حامیم ۲ که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد، از آغاز طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی در زنجان خبر داد و گفت: بدون شک یکی از ضرورت‌های امروز، شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در دانشگاه‌ها است.
وی با یادآوری اینکه مرحله استانی طرج توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در زنجان آغاز شده و برگزیدگان این بخش به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: اصرار ما بر انجام چنین کاری، این است که فضای عمومی جامعه به شدت از فضای دانشگاه‌ها تاثیر گرفته و این روند می‌تواند تحول و اتفاقات مثبت و منفی زیادی را در جامعه رقم بزند.
این مسئول با تاکید بر اینکه معتقدیم محیط دانشگاه قادر است آغازگر تغییرات و تحولات سیاسی در جامعه بوده و این مسئله ما را بر این می‌دارد تا در این زمینه برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: طرح حامیم قرار است با پوشش دادن همه این اهداف در سه مرحله به اجرا گذاشته شود که مرحله اول به صورت دانشگاهی، مرحله دوم در محدود استانی و مرحله سوم نیز به صورت کشوری خواهد بود.
دبیر اجرایی طرح حامیم در استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله نخست طرح حامیم با حضور ۵۰۰ دانشجو در ماه‌های خرداد و تیر امسال برگزار و از هفته آینده شاهد برگزاری مرحله استانی با حضور ۱۷۰ دانشجو خواهیم بود، ادامه داد: مرحله کشوری این طرح نیز قرار است با حضور ۱۰ درصد از برگزیدگان طرح مذکور در دو بخش مهارتی و معرفتی برگزار شود.
صمدی در ادامه از «جریان شناسی فکری»، «دشمن‌شناسی و تغییر تحولات منطقه و جهان» و «جهاد تبیین» به عنوان بخش‌های معرفتی این طرح یاد کرد و گفت: همچنین در این دوره دو درس «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن»، «همرزمان امام حسین (ع) و «بیانیه گام دوم انقلاب» برای دانشجویان ارائه می‌شود. امیدوارم از خبر ضرورت شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در
دانشگاه‌ها
راضی بوده باشید.

ضرورت شبکه‌سازی بین فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در
دانشگاه‌ها  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۱۸ ۰۲:۴۹:۵۹