ضرورت استقرار پلیس گردشگری در رینگ اول شهر

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ضرورت استقرار پلیس گردشگری در رینگ اول شهر حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار سایت احکام، درباره نرده‌کشی اطراف سایت موزه میدان مرکزی شهر همدان، بیان کرد: هیچ تصمیمی در این باره در شورا گرفته نشده و ما از این تصمیم مطلع نیستم.
وی ادامه داد: اگر هم قرار است اقدامی مبنی بر نرده‌کشی اطراف سایت موزه همدان انجام شود بدون اطلاع شورای شهر است بنابراین فعلاً نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد.
بادامی‌نجات عنوان کرد: معضلات و آسیب‌های اجتماعی در این منطقه وجود دارد که باعث گلایه شهروندان شده است، این موارد باید برطرف شود و برای رفع آنها به حمایت نیروی انتظامی نیاز داریم.
وی اضافه کرد: صحبت‌هایی در این زمینه با نیروی انتظامی انجام شده و به توافق رسیدیم که در رینگ مرکزی شهر محلی برای استقرار پلیس گردشگری تعبیه شود تا مشکلات بازار و رینگ مرکزی را مدیریت کند.
بادامی‌نجات با تاکید بر اینکه سایت موزه شهر همدان یک اثر فاخر است و باید به بهترین شکل مدیریت شود، گفت: شورای شهر آماده همکاری با نیروی انتظامی است که فضای مناسبی در اختیار این ارگان قرار دهد تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این منطقه باشیم. امیدوارم از خبر ضرورت استقرار پلیس گردشگری در رینگ اول شهر راضی بوده باشید.

ضرورت استقرار پلیس گردشگری در رینگ اول شهر  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۳ ۰۲:۴۲:۱۸