شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی بود به گزارش خبرنگار سایت احکام، حامد قادرزاده شامگاه شنبه در نشست «نقش کلید واژه شهادت سردار سلیمانی» که به مناسبت شهادت این سردار سرافراز و گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان در مسجد پیامبراعظم (ص) دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی همه باهم برابر هستند اما اگر این امر اتفاق نیفتد مشکل از قانون نیست بلکه خود افراد مسئول هستند و اشتباهات برخی دولت‌ها را به پای نظام نگذاریم.
وی افزود: پیش از انقلاب، حکومت مردم را به سمت استفاده از منابع نفتی سوق داد و موجب شد بسیاری از کشاورزان و صنعت‌کاران با شکست مواجه شوند و مردم عادت به درآمدهای نفتی کردند.
وی ادامه داد: انجام این کار اشتباه موجب شد تا فعالیت‌های اقتصادی رکود پیدا کند و مشکلات زیادی به وجود بیاید.
رئیس دانشگاه کردستان به نقش مهم سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی و سردار سرافرازی بود که سوریه را که فاصله یک قدمی تا سقوط داشت، نجات داد و بسیاری مناطق را از دست داعش آزاد کرد.
قادرزاده به لزوم توسعه کشور اشاره و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کشورمان درست اداره شود و توسعه پیدا کند، باید هزینه پرداخت کنیم و از توطئه دشمنان غافل نشویم و برنامه‌های توسعه کشور را جدی گرفته و به آن عمل کنیم.
‌ امیدوارم از خبر شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی بود راضی بوده باشید.

شهید سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی بود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۷ ۰۲:۴۴:۱۶