شرایط جوی در کرمانشاه پایدار است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر شرایط جوی در کرمانشاه پایدار است علی محمد زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، شرایط پایدار حاکم در جو منطقه، کم و بیش تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه می‌یابد.
وی افزود: این شرایط، به استثنای در بعضی ساعات رشد ابر و وزش باد که غالباً ملایم خواهد بود و پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان در پی نخواهد داشت.
سرپرست هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط، در روز دوشنبه گذر موجی کوتاه، ضمن تشدید نسبی وزش باد، سبب بارش پراکنده باران در سطح استان خواهد شد و احتمال بارش، در نواحی شمالی و غربی بیشتر به نظر می‌رسد.
وی ادامه داد: با عبور این موج، مجدداً از اواسط سه شنبه تا پایان هفته شرایط پایداری در سطح استان حاکم می‌گردد و همچنین دمای هوا که تا روز دوشنبه در غالب نقاط تغییرات چندانی نخواهد داشت.
زورآوند خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه تا بامداد چهارشنبه به طور نسبتاً محسوس کاهش و در ادامه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.. امیدوارم از خبر شرایط جوی در کرمانشاه پایدار است راضی بوده باشید.

شرایط جوی در کرمانشاه پایدار است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۱:۱۹